گروه خبر : اخبار تبريک به هيات مديره نظام مهندسي ساختمان 1401/09/12 - 22:17
پيام تبريک هيات مديره کانون کارشناسان رسمي دادگستري استان اردبيل به منتخبين هيات مديره نظام مهندسي استان اردبيل

پیام تبریک هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اردبیل به منتخبین هیات مدیره نظام مهندسی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اردبیل ؛

هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اردبیل طی پیامی انتخاب هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل را تبریک گفتند، در این پیام آمده است:

 

بسمه تعالی

نظام مهندسی نهادی است تأثیرگذار، هم برای مردم و هم برای جامعه مهندسی. این سازمان همچون درختی است بارور که شاخه‌های تنومند آن در آسمان علم و عمل قد برافراشته و رگ و پی آن در تاریخ مهندسی و ادوار زندگی دانشمندان این کشور ریشه دوانده است. مهندسان مجرب این سازمان در رشته های مختلف، بازوی قدرتمند نظارتی در بهبود پیشبرد خدمات فنی و اجرایی در حوزه ساختمان هستند.

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اردبیل، خرسندی خود را از انتخاب سال دوم نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ابراز نموده و موفقیت به دست آمده را به یکایک اعضای محترم هیئت مدیره جدید بویژه همکاران و کارشناسان رسمی دادگستری تبریک می‌گوید و از خداوند منان توفیقات روزافزون را برای این عزیزان خواهان است. یقیناً نتیجه این انتخابات، منجر به برداشتن گام‌های بزرگی در اعتلای اهداف جامعه مهندسی، برنامه‌ریزی در مسیر تقویت و توسعه ارزش‌های ایرانی و اسلامی در شهرسازی و معماری، و همچنین ارتقای دانش فنی و کیفیت کار شاغلان در بخش‌های مهندسی ساختمان خواهد گردید.

همچنین کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اردبیل ، سازمان نظام مهندسی را مطمئن ترین و قوی ترین مشاور در مسیر توسعه شهری دانسته، آمادگی خود را جهت همکاری دوجانبه در راستای اجرای سیاست های کلان مدیریتی اعلام می دارد.

هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اردبیل

دفعات بازدید : 123
جستجو در سایت
جستجو
لینکهای مفید
دادسرای انتظامی کانون
logo-samandehi